4 Haziran 2012 Pazartesi

Alfabe

"Bu dolap işte! Bundan kesin lazım bizim eve hayatım" dediğin an İkea'ya gidip evlilik hayali kurmayan insan hipotezim çürüdü sevgili.Çürüdü çünkü seninle İkea'ya gitmeden kurdum ben o hayali..Beyaz atlı prens diye genellediğimiz o beklenen atınla gelmesende hayatıma, ben küçükken sevmişim aslında seni.Yıllarca sevmişim.Yıllarca gelinlik hayallerimin yanıbaşında tutmuşum..Karıştırmışım başka oyunlarla.Evcilik oynarken hayatla hayallerim sanmışım..Sen oyun bitmeden gelene dek...
Öyle bir geldin ki.Senden sonra gelmek fiili değişti lugatımda..Gitmek yüklemini sildin cümlemden.Özlemek nedir altını çizdin..Sevme eyleminin yan anlamlarını da varmış gösterdin...Cümle de vurgu nereye yapılırmış sen gelince öğrendim..Soru işaretleri mutluysan en az kullandığın noktalama işaretleriymiş.Nokta bitişi değil başlangıcı ifade edermiş ve nefes almak için virgül oksijenle eşdeğermiş
.Bütün gramerimi değiştirdin işte. Böyle geldin sen.Anlamım,dilim oldun..Şimdi gidersen alfabemde gider seninle ve suskun kalırım ben.Bu yüzden gitme işte.Hani benim için değil...Türkçemiz için gitme..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder